کد خبر: ۳۲۱۱۹
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰
وزیر ارتباطات در دیدار با استاندار فارس:

فیبرنوری زیرساخت توسعه در دهه های آینده است | پروژه فیبرنوری منازل در استان فارس باید در اولویت برنامه های این استان قرار گیرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با استاندار فارس با اشاره به اهمیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها، از وی خواست تمام ظرفیت این استان را برای اجرای این پروژه به کار گیرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دیدار با محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها به عنوان بستر رشد کشور در آینده اشاره کرد و گفت: منابع اجرای این پروژه تامین شده است و تمام ظرفیت های موجود را برای اجرای این پروژه به کار گرفته ایم.
وی با اشاره به مصوبه دولت برای همکاری دستگاه ها و نهادهای عمومی برای اجرای این پروژه، افزود: همکاری شهرداری ها و فرمانداری ها در سراسر کشور برای اجرای این پروژه بسیار مهم و ضروری است.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه این پروژه یک پروژه ملی و راهبردی است، از استاندار فارس خواست که تلاش کند تمام ظرفیت های دستگاه های استانی را برای اجرای این پروژه به کار گیرد.
زارع پور تاکید کرد: باید به این پروژه در استان ها به عنوان یک پروژه ملی و زیرساختی پرداخته شود و از نگاه اقتصادی صرف به آن پرهیز شود.
وی در مورد پوشش ارتباطات در مسیر عشایر استان فارس نیز با اشاره اولویت روستاهای فاقد ارتباطات، افزود: بعد از اجرای پروژه های توسعه ارتباطات در روستاها امیدواریم بتوانیم ارتباطات نقاط گردشگری و عشایری را نیز در برنامه قرار دهیم.
استاندار فارس نیز در این دیدار به آمار بالای عشایر این استان و نبود ارتباطات در مسیر تردد آنان و برخی از مشکلات ارتباطی این استان اشاره کرد.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی